gg3848 esranr98 hiçbir sorun yaşamadık ateş de olmadı gece uyurken rahat uyusun diye ağrı kesici verdim ertesi gün de her şey yolundaydı hayatımıza devam ettik🤗
Gzdzeynep esranr98 ne ateş ne huzursuzluk hiçbişey yaşamadık. Hiçbir aşıda hiç bir olumsuz bir durum yaşamadık.
gg3848 esranr98 calpol verdim onu da sırf rahat uyusun diye verdim doktorumuz ateş yapmaz bu aşılar çok nadir görürüz demişti bu arada aşıları doktorumuz bacaktan vurdu bazıları koldan vuruyor muş o çok fazla ağrı yapıyormuş aklınızda bulunsun eğer imkanınız varsa aşıları bacaktan vurdurun
atlaskoo esranr98 benim oğlum havale geçirdi aşı vurulduktan birkaç saat sonra ağır bir aşı tabi bu aşıya bağlanmadı aile geçmişinde olduğu için bugün geçirmese sonra yine geçirebilirmiş
dcledcle Dün 18. Ay aşısı olduk ve sol bacağı kızarıp şişti soğuk kompleks yapıyorum başka bu durumu yaşayıp atlatan var mı?
glbrn dcledcle aynısı benim kızıma da oldu soğuk uygulama yaptım. 2 gece de ağrı kesici verdim. Masajdan kaçındın banyo da yaptırmadım 4 güne geçer Allah ın izniyle Aile hekimi hareket etmesin dedi ama tam keşif dönemi hareketi çok kısamadım. Şişmesi gayet normalmiş. Ben de çok telaşlanmıştım. Ayağında Aksama yüksek ateş olursa sağlık kuruluşuna başvurabilirsiniz.
dcledcle glbrn Kızarıklık düne göre daha da arttı ama ayağına basamama veya yüksek ateş olmadı sadece soğuk kompleks yaptırmak istemiyor bende uyuduğu zaman yapıyorum. Sanki biraz huysuz gibi sadece ağrı kesici veriyorum ara ara yine artmaya devam ederse götürürüm gibi
esranr98 atlaskoo ateşmi oldu peki ve aile geçmişinde varsa illa geçiriliyomu benim eşimde geçirdi küçükken oğlumda geçirdi o sebeptenmi
atlaskoo esranr98 Evde ateş vardı ilaç verdim etki etmedi elleri ayakları buz gibiydi titreme geliyordu hastaneye gidince 37.5 gösteriyordu sırada beklerken nöbet geçirdi ailede varsa bugün olmasada yarın olacaktı dendi yani aşılarına bağlamadılar ama aşıdandı çünkü kaç saat sonra bu yaşandı.
sudetmlk kingmom1234 • DaBT-İPA-Hib (5’li karma aşı) İçeriği: • Difteri • Boğmaca • Tetanoz • Çocuk felci (polio) • Hib (Hemofilus influenza tip b)
elifkesim esranr98 1 ay önce oldu çok şükür ağrı veya ateş olmadı sadece aşı yerinde şişlik oldu onu da soğuk kompres yaptık 3 gün olumsuz bir durum yaşamadık