tsmutter Kızım6 aylık olacak oğlum 33 aylık,o kadar zor ki oğlum kıskanıyor tek yakaladığı yerde vuruyor, uykudan uyandırıyor,babası kızımı aldığı an o da beni kucağına al diyor,eskisine göre daha asabi ama yeri geliyor öyle seviyor sarılıyor kimseye dokundurmuyor ve eskisi kadar sıkılmıyor o oynarken kızım onu izliyor :) hem çok hem çok güzel ama keşke biraz daha geç yapsaydım hiç demedim iyi ki karar vermişim tek başıma bakıyorum destek yok denilecek kadar az eşim çok çalışıyor evde olduğun da ise az
Çok yardım eder ikinci için iyi bir psikoloji şart ama.