Kariyerime ara verdim
Uyumaya ara verdim
Hazır bu durumdayken bebişim büyüyüp rahatlığa alışmadan bir bebiş daha istiyorum ama emin de değilim. Nasıl oluyor anneler? Fikirlerinizi merak ediyorum. Kızım 11 aylık. Üstüne gül koklayamam gibi de geliyor ama sanki beklersem bir daha asla yapmam gibi de 😅