Hanımlar merhaba kızım bu kış fazla grip oldu onun için çocuk doktoruna gittik belki alerji olabilir dedi ve alerji testi için yeşil alan açtı yarına randevumuz var alerji testi olacağız kızım 2 yaşında ,nasıl oluyor bilen bir var mı kan alınsrak mı yoksa deri üzernden mi biraz korkuyorum da bilgisi olan varsa yazabilir mi