helinss 6 aylıkken babasıyla beraber sıfıra vurduk ama saçı daha gür çıksın diye değil. Değişik yerlerden dökülmüştü saçları, görüntü olarak kötü duruyordu ve kafasından inanılmaz terleyen bir çocuk bizimki, yaz sıcaklarında rahat etsin diye vurduk. Çevredeki herkes çok ön yargılı konuştu. İşte niye yaptınız yok saçı değişecek, işte kötü olacak vs vs . Oğlumun saçı maşallah hala aynı, yani hala yumuşacık, aynı renkte çıkıyor. Şuan 15 aylık bu zamana kadar bir olumsuz ile karşılaşmadım. 2 ay önce de normal yanlardan biraz da üstlerinden saç traşı yaptırdık. Yine uzadı, yine yumuşacık saçları. Ben kesilmemiş hali ile kesildikten sonra ki hali arasında bir fark göremiyorum. En azından bizimkinde böyle oldu ☺️