pembekalanchoe Merhaba güzel anneler. Bebeğim 13 aylık ve gece beslenmesini kesmek zorundayım. İki gündür deniyorum ama yok olmuyor. Uyanınca susmuyor asla. Gece beslenmesini sonlandıranlar nasıl yaptınız? Tüm fikirlerinizi bekliyorum. 🥹
MiracAlpinveUmutunAnnesi pembekalanchoe 13 aylık benimki de kesemedim. Üzerine daha çok emmek istiyor. Sürekli uyanıyor
hergun pembekalanchoe 12 aylık oldu bizde iyice meme düşkünü oldu zaten 2 saatte bir uyanıyordu şimdi saat başı kalkıyor ve emmeden de geri uyumuyor uykusuzluk beni çok yıprattı bende kesmek istiyorum geceyi belki biraz uyur
amazontuba pembekalanchoe ben bu konudan aşırı korkuyordum bebeğim hem inatçı hem de aşırı memeye düşkün. Biberon emzik tutmadı uyurken sürekli meme ağızda sabahlara kadar emdiği oluyordu diş süreçlerinde
papatyaanne_ SubhanAllah ben de bu konuyu araştırmak için foruma girdim. Eski postlara bakayım dedim ama bir baktım ki yeni post açılmış hem de sabitlenmiş. :) Benim bebeğim de yaklaşık 10 aylık. Emerek uyuyor, ben de burada bekleyeyim. 🌸
prp2727 papatyaanne_ 9 ayda kendisi bıraktı ama mama içiyordu şuan zorla veriyorum gece içmiyor bende artık vermiyorum
papatyaanne_ prp2727 Ya ne güzel kendisi bırakmış. Benim 2 korkum var. Biri; acaba çok diretir mi uykuya dönme konusunda, biri de; ya gerçekten acıktığı için uyanıyorsa ve ben onu aç bırakacağım korkusu…
papatyaanne_ pembekalanchoe İnşallah ya. Dediğim gibi daha önce bu konuyla ilgili açılmış postları okumuştum ama tatmin olamamıştım açıkçası. Bu arada ek gıdayla aramız normal yani pek iştahlı değil bu yüzden acaba gece emmezse aç mı kalıt korkusu var. Süt yerine su verin diyorlar onu da biberonla mı vereyim bilmiyorum ki emerek uyuyor benimki.
pembekalanchoe hergun bizimkinin de daha şimdiden biberon çürüğü başladı. Gece emmesine bağlı diyor doktor yani kesmezsem ilerler. Mecburum kesmeye bir de.
kumimom pembekalanchoe Hiç stres yapmayin inanın kendiliğinden bırakıyorlar. Ben de birkaç gün su denemiştim olmuyordu. Sonradan kendi kendine bıraktı.
amazontuba pembekalanchoe kesinlikle eş desteği çok önemli ben onsuz zorlanırdım. İzinli olduğu bir günde karar kıldık evet uzn ağlamaları oldu dikkatini dağıtmaya çalıştık ninni söyledik bazen telefondan açtık babası ile oturma odasına yere yastık atıp orda sakin oyunlar oynadılar yastıkta ee eee yapılır filan onları anlattı babası.ne yalan söyliyim çok ısrarcı oldu ilk gece sarıldım bazen sarılma istemedi salça sürüp öğholmuş ama söz veriyorum sabah gelecek meme dedim. İlk gece yorucu ama uyud bi şekilde yatağına aldım gece uyandı yarım saat ağladı yine aynı rutin sabah olunca gelecek ben buradayım ama filan tekrar uyudu.2. Gece ağlamamız azaldı ısrar ağlama tabiki oldu ama öğh olmuş meme sabah gelecek dediğim bunu oyuna çevirdi her gelmesine meme yok sabah gelecek dedim.3.gece yine zor geçti inatlaştı vs ama rutine başlamıştık yerde babası ile yastıkta oynaya oynaya ninni dinleyerek uyudular yatağına öyle aldım ama 3.gün gece uyanmadı sabaha kadar uyudu
amazontuba amazontuba 2ay oldu gece beslenmesini bırakalı arada sırada nadiren gece uyanıyor gel bakalım diyorum yastığı gösterip bazen bi iki dk ağlıyo geri uyuyo bazen hiç ağlamadan gelip yanımda uyuyo (yataklarımız yan yana olduğu için direkt yanıma geliyo). Demem o ki aslında aa hemen bıraktı emmeyi olmuyo uzun bi süreç ara sıra yineistiyorlar bu çok normal bunları başta kabul ederek başlayın sürece. Hastalandığı zaman vs bu kurallardan tavız vermeyin herşey başa sarıyo çünkü
pembekalanchoe amazontuba deneyeceğim çok teşekkür ederim. Gerekirse birkaç gece uykusuz kalacağız sanırım. Ama işte çok ağlıyor dayanmıyorum. 😭