6.ayına girdiği ilk gün 😊 doktorunuz daha iyisini bilir ve söyler tabi ki ama ne zaman ki desteksiz oturur eliyle kaşığı kendi kavrayabilirse o zaman hazırdır demişti bize tabi kilosu gelişimi vs de önemli çok da acele etmemek lazım eğer ki anne sütü alıyorsa