Pisi canm bende cokta onemli degil sen bebeginde anormal birsey goruyomusun gormuyorsan hic kalabaliga sokma ben dogum yapali 1 ay oldu cocuguda goturemedim kendimde gidemedim dikislerim icin 2 kizim daha var gitsem mecbur onlarda yanimda olacak hic boyle bir seye gerek yok cocuklari kalabaliga sokmaya bi sıkıntı olursa o zmn el mecbur gidecegiz