Obsesifkompulsifbozukluluk benzer bir durumdayız, benim kızım ikinci sınıf ama yine de kardeşi 15 günlük olduğundan beri hastalanıyor. Abla okuldan getiriyor hep. Büyük kızım ikinci günde toparlıyor bazen hastalanmıyor bile ama kardeşi hepsinden nasibini aldı.
Birer hafta arayla influenza ve rsv geçirdi ufaklığım.
Menenjit aşılarını yaptırmak için hasta olmadığı bir aralık kovalıyoruz beş buçuk aylık, geçen hafta hastaydı yaptıramadık bu hafta yaptıracağız ama bugün yine öksürmeye burnu akmaya başladı 🫢
Hastalıkların sonu yok, size en çok ihtiyacı olan zamanda babaanneye gitmesin bence de. Aklınız hep onda kalır zaten