sbldrm Günaydınn bugün bebeğimin 2. Ay aşısı var çok heyecanlıyım sizlerin süreci nasıl ilerledi neler yapmalıyım
ayaznannesi sbldrm aşıdan sonra biraz huysuzlandı ateşinin yükseleceğini anladığımda ince giydirdim uyuduğunda üstünü örtmedim. doktor ateş düşürücü vermişti ama vermedim. en önemlisi sürekli emzirdim çok şükür sıkıntı yaşamadık. merak etmeyin 🌸 geçmiş olsun
drykrbn sbldrm kundakla hareketletini kısıtlarsanız daha az canı yanar çok sıkmadan tabi bizimki hareket ettikçe ağlıyordu ağladıkça da hareket ediyodu kundak yapınca uyuyabildianca ateşi de saat başı kontrol ettim sıkıntı yoktu şükür
masal_miray sbldrm öncesinde banyo yaptırdım ben hem o gün daha rahat geçmişti sonraki iki gün yıkamadım koluna dikkat edin banyo da kese yapmayın denmişti bize, ateş yapmadı ama huzursuzluk yaptı 😊 emziriyorsanız bol bol anne sütü ve şefkati 🙏🏻
loveemom sbldrm Aşı olurken çok ağladı eve geldiğimizde ağrı kesici verdim ince giydirdim gün içinde huysuzdu hep kucak istiyodu ama ateşi falan çıkmadı çok şükür, bu sabahta hiçbir şeyi kalmadı çok iyi şu an 😊
sbldrm ayaznannesi ateş düşürücü olarak ne aldınız bana parol verdiler olursa bir çay kaşığı verebilirsin dedi
cilekbebek1 koluna ve bacaklarına dikkat ettim tutarken çok kalın giydirmedim ateş olmasın diye dışarı çıktık temiz hava aldırdım geceye kadar çok huysuzdu ama benim bebeğim normalde de huysuz bir bebek benim için çok bir şey değişmedi 🤧
masalika Ateş olmadi ama iki gün çok huysuzdu uyumadi doğru düzgün. Kızımda böyle olmamıştı her çocuk farkliymis gercekten insallah sizinkin de bişey olmaz