berenmoomy hak veriyorum ama eksi yönlerini düşünüp uykularını kaçırma. Artı yönlerine odaklan. Şükürki tedavisi olan bişey. küçükken öğrenmek çok iyi. Eğer ortapediye de yönlendirirse iyi bi doktor bul. Bandaj, ortez artık ne takarlarsa bebek ağlasada çıkarma. Çünkü süreç biraz uzun oluyo sabır lazım. Biz 4 aydır bu süreçteyiz. Rabbim çabucak iyileşmeyi nasip etsin