edadm Kızlar bebeğim 4 ay 15 günlük iki haftadır böyleyiz. Sabah altıda kalkıyor akşam altıya kadar 40 dk uyuyor toplam. Uyku sinyallerini takip ediyorum geç kalmıyorum erken de yatırmıyorum uyutmaya gittiğimde çıldırıyor emmiyor uyumuyor sallanmıyor hiçbi şekilde uyumuyor her şeyi denedim artık uyumadıkça iyice huysuzlanıyor çığlık kıyamet geçiyor bütün günlerimiz napıcam bilmiyorum bi akıl verin ya
barismom edadm valla bacım geçiyor Bi şekilde sabırlı olman lazım ne yapsan çare yok ataklara bizde diş bide 8.ay atağı perişanım
semaw edadm oğlum 3 ay 17 günlük bnece4. Ay atağınız bizde yaşıyoruz. Gece 45 dakika uyuyor uyanıyor, kaç defa uyandığımı sayamıyorum bile. Uykuya direnme var ağlama krizleri zatenn. Gündüz uyutuyorum 2 saat felan ama kucağımda. Allah hepimize sabır versin dün ağladım ya sinirim o kadar bozuldu
yenianne999 Uyku sinyalleri nedir tam olarak? Biz daha 5. Hafta atağındayız ama durumlar aynı.. çığlık kıyamet böyle yapmazdı anlamadık
barismom yenianne999 esneme kulak çekme ilgi azalması oyuncağa falan aşırı huysuzluk ne yapsan ağlama gibi gibi bizimki
edadm yenianne999 göz ovuşturma dalma esneme bunları takip ediyorum ona göre yatırıyorum ama uyuyacağını anladığı an kıyameti koparıyor
edadm barismom bitmiyor şu ataklar ya 2.5 yaşında bi kızım daha var o da azılarını çıkardı mahvolduk ailece napıcaz ne zaman geçecek bilmiyorum ya
avkatanne Ay atağında hayatım kaydı diye düşünmüştüm ta ki 8. Ay atağını görene kadar. Ama şimdi azı dişler çıkıyor 14. Aydayız diyorum ki diğer ataklar hiçbir şeymiş asshdj. Diyeceğim o ki dert etmeyin 1 haftaya düzelir o hiçbi şeymiş 🌸 küçümsemek için demiyorum tabi ki yanlış anlamayın biz de yeni geçtik o yollardan tecrübe sadece 🥰
edadm avkatanne ilk bebeğim 2.5 yaşına geldi onda da çok çektim tüm atak zamanları ama tek aklımda kalan dört ay atağıydı.. diğerlerinde de illaki zorlanmışımdır ama hatırlayamıyorum şimdi. Allah sabır versin hepimize gerçekten 🥲
edadm semaw iki hafta öncesinde veya iki hafta sonrasında başlayabiliyor diye biliyorum olabilir yani. Anlattıklarının hepsi var maalesef. Sabah beşte uyanıp bidaha uyumama var bir de. Uykuya götürdüğümü anlayınca ortalığı yıkıyor
semaw edadm Allah bizlere sabır versin gerçekten zor.. Ben anlamıyorum eskiden böyle miydi bebekler, sanmıyorum annemin başımda böyle beklediğini vs uyuyordun bizimle uyanıyordun diyor kadın. Nasıl oluyor nasıl bu kadar farklı olabilir her şey?
edadm semaw benim büyüklerim de öyle diyor hep.. anneannem ağlasalar bile bakmazdık emzirip koyardık ağlar uyurlardı diyor. Bu zamanın çocukları mı böyle anlamadım. Çok zor uyuyor uyumadığı her an ağlıyor uykuda da 20 dk zar zor duruyor. Nolacak böyle bilmiyorum 😞
semaw edadm gerçekten çok klişe olacak ama yediğimizden içtiğimizden mi aldığımız vitaminlerden mi hiç durmayan ve sürekli ilgi bekleyen bebeklerimiz var
edadm semaw bunu ben de ona bağlıyorum ya.. aldığımız vitaminlerden olduğunu düşünüyorum gerçekten. Bebeklerimize verdiğimiz vitaminler de etki ediyordur illaki. Ek gıda dönemleri yedirdiklerimiz vs hepsi bence. Büyük kızımda da görüyorum bunu
nesliben Benim de kızım 3 ay 25 günlük ve aynı şekilde uyku konusunda ciddi problem yaşıyoruz bir süredir 😔 bu süreci atlatanlar aydınlatabilir mi ne kadar sürüyor bu uyku gerileme dönemi ve sonrasında toparlıyor mu, tünelin ucu aydınlık mı 🥹