Göğüslerim çok tazyikli bebeğim içerken boğuluyor ve öksürüyor ben de makas yapmak zorunda kalıyorum o bile çok işe yaramıyor. Sağım yapıp öyle meme vermeye çalışıyorum. Esas sorum şu hanımlar sütüm bu kadar tazyikli iken geceleri biberonu eşime versem haftada birkaç gece en azından biberonla o beslese bebeğim meme reddi yapar mı? Eminim sütüm biberondan daha tazyiklidir. İnşallah aylar içerisinde sütüm dengelenir.. ne diyorsunuz benim durumumda olup da biberon ( philips avent) verip meme reddi yaşayan ya da yaşamayan var mı?