Merhabalar kızım 7 aylık burnu dünden beri akıyor tıkalı serum fizyolojik ile açıp temizliyorum ama sürekli tıkalı bugün 4 kere yaptım çevremde herkez günde çok diyorlar 2 yap yeter diyorlar ama çocuğum nefes alamıyor mama dahi ıcemıyor emziği bile ağzında tutamıyor gün de kaç kere yspmam lazım çok yaparsam zarar verir mı ilk çocuğum olduğu için bilmiyorum tecrübeli bılen kişiler yazarsa çok iyi olur şimdiden teşekürler