Bugün sabah aşı oldu, aşıdan sonra bir çay kaşığı calpol vermemi söylediler verdim ama akşama doğru ateşi çıkmaya başladı 37.5 görünce tekrar verdim calpol. Şu an hala ateşi var 38.5 oldu soydum üstünü tekrar calpol verdim ama anlık yükselip düşüyor anlamadım. Evin derecesi 23te üstünde sadece kısa kollu zıbın var bi yandan da korkuyorum hasta olucak diye, daha yeni grip atlattı ama ateşi yükselicek diye de giydiremiyorum. 2.ay aşılarında ateş ne kadar sürüyor ve yükselmesi tehlikeli oluyor mu? Üstünden 5 sene geçti valla unutmuşum yenidoğan dönemini