110720 ablamın kızı da aynı sizin anlattığınız gibiydi , şu an 4 yaş olacak yurt dışında yaşıyoruz kreşe başladı burada ve okul kendisi yönlendirdi dil terapistine , cok etkisi oldu , ekranı tamamen kesin , oyun alanlarına götürün sürekli ve her zaman konuşun çocuğunuzla ve mutlaka iyi bir dil terapistine götürmenizi öneririm, maalesef ekran konuşmayı geciktirebiliyor , umarım kısa zamanda konuşur oglunuz .