cnhavva betul_yavuz gündüz bazen ayağımda sallarsam yastıkla koyuyorum direk ama normalde yastık kullanmıyorum yatarken 11 ayligiz suan
xbeyza_ betul_yavuz 2 yaşına kadar falan gerek duymadım sonra ince bir bebek yastığına geçtm. 33 aylık yaklaşık,3-5 aydır da normal yastıkta yatıyor
zarifhanim betul_yavuz 1 aydan itibaren yastığa başladım bebeğim reflülü olduğu için. Bebeğinizin bir sağlık problemi yoksa iki sene önermiyor doktorlar.
beyzzsenturkk_ betul_yavuz 2. ayından beri yastıkla sallıyorum ince yastık kullanıyorum direkt kafa değilde tüm gövdesini kapsıyordu su an 3 yasında normal cocuk yastığı kullanıyor yine alçak ince.