bigemmom yenibir bizde 7 ay 10 günlük olduk zaman su gibi geçti ne ara 7 aylık oldu bu diyorum yenidoğan hallerine bakıyorum her gece🥲
yenibir patimum yaa benim de o aylar da çok küçük derdim şimdi yavaş yavaş bide oturmaya başladı allahım zaman nasıl geçiyo diyorum 🥰
yenibir asilazmazbalkokmaz bizimkiler de o yaşa gelince aynısını ben söylicem sen de rahat dönemin de olucaksın cnm 😀
yenibir patimum dimi gerçekten öyle bebeğim kolikti zor bir bebekti zaman geçer mi düzelir mi derdim şuan onunla oyunlar oynamak her gün bir şey öğrenmesi zamanın ne kadar hızlı geçtiğini ve onların herşeyine şahit olmak kıymet bilmek çok önemli 🥰
yenibir yavruaslanlar ay yaş olarak söyle kız beynim yandı öyle hesaplayamam 😀benm de bitane daha var 9 yaş ay olarak bilmiyorum 😀
yenibir bigemmom bende küçücük bir şeydi ne oldu diyorum her gün bir şey de öğrenmesi beni benden alıyo 😍
Beraninannesii yenibir İkinciye taze anneyim ama sıfırdan başlamış gibiyim. 6 ay 22gunluk tosunum var🩵