7,5 aylık ve doğduğundan beri deliksiz 3-4 saat uyumamıştır. Meme bağımlısı gece iki saatte bir kalkıp emmek ister ama emmez aslında memeyi alır geri dalar. Bir aydır uykularını düzene koymaya başlamıştım gündüz iyiydi akşam biraz daha iyi gibiydi ama Son on gündür hem grip hem diş mahvoldu var olan uykuda gitti. Uykuya geçemiyor tüüüm yöntemleri deniyorum uyuyamıyor. Saat olmuş on iki buçuk ayağımda sallıyorum (normalde beşiğinde pış pış ile uyurdu ama artık beşikten tiksiniyor) bir türlü dalamıyor gözler kapalı uyku modunda ama dişten mi gripten mi bilmiyorum iki dk da bir ağlıyor. İlaçlarını verdim burnu açık temiz şu on gündür gece bir saat uyuduğumu bilmem hep yirmi dk nasıl sakinleştirip uyutacağım? Bu süreç geçici mi ? İlk bebeğim tecrübesizim etrafımdakilerin tek dediği “bizim ki o aylarda gece deliksiz 6-7 saat uyurdu vs” yani bana gerçekten problem bende mi biri söylesin