vilanel EDS yöntemini bende denemiştim ve gerçekten çok yorucu bir yöntem bunun yerine şırınga ile memenizin üstünden minik minik sıkabilirsiniz böylelikle tat geldikçe bir şeyler geliyor düşüncesiyle emmeye başlar ama aşırı derece uykuluysa bu da işe yaramaz önceliğiniz bebeği uyandırmak olacak kıyafetlerini çıkartın rahatlasın, sıcak oldukça uyku olur. Altını alın, ayaklarına ıslak mendil ya da pamuklu su değdirin bacaklarınada yapabilirsiniz en son yöntem ayak topuklarını hafif sıkmak var benim bebe onda bile uyanmazdı 🤣 mama dahi verseniz emzirmeyi sakın bırakmayın bebek emdikçe süt artacak çünkü talep olmazsa üretimde olmaz o yüzden sağım yaparakta besleyebilirsiniz.
Bende ilk zamanlar sağım + mama ilerliyordum. Hatta benim şöyle bir hatam oldu uyanmıyor diye biberondan süt verdim bazende mama ama bu yanlışmış her türlü emsede emmesede öncelik daima meme. Redderse tabiki biberon ile verebilirsiniz