Ben 60 cc süte bir şase koyuyordum. Ama anlayıp içmediği için bir tatlı kaşığı kaynamış soğumuş suya bir paketi koyup üzerine 2 tatlı kaşığı daha su koyup iyice karıştırıp kaşık biberonla veriyorum. Prospektüsünde yazıyordu süt ve mamaya ne kadar koyacağımız ya da suyla nasıl yapacağımız