Ozaman ben biraz rahatlatayım sizi benim bebeğimde öyleydi hatta abimler adını mızırdak koymuşlardı hiç bir yere gidemiyordum asla durmuyordu sürekli ağlıyordu arabada bile giderken kırk takla atıyorduk oyalamak için mesela çalışmaya başlayacağım hiç bi zaman ne anneme ne kaynanama bırakamıyordum çünkü durmuyordu, kolik bebekti sonra diş, kabızlık, gaz derken hep bir problemi vardı ve bende öyle düşünüyordum karakteri böyle diye ama bizimki şuan görseniz resmen evrim geçirdi, Rabbim nazarlardan korusun ama zamanla düzeliyor, bu arada 17 aylık ☺️