İyi geceler herkese, kızım 4 buçuk yaşında aşırı mı aşırı bir inadı var asla söz dinlemiyor yapma, etme diyorum gözümün içine baka baka yapıyor bide öyle bir dile gelmiş ki inanılmaz şeyler duyuyorum 4 yaş değilde ergen bir 12 yaş var sanki karşımda 😂,sizinkiler nasıl ya benim artık psikolojim bozulacak inadı deli ediyor beni😭bide farkettim bu aralar kardeşine de zarar vermeye başladı