yusufum- ben de gaz sancısından acillik olmuştum, doğum sancısı bu kadar değildi. Duphalac kullanmama rağmen böyle oldu. İlk sezaryende böyle bir şey yaşamadım. Diyaframlara kadar gaz doluydu, ilk hafta tekli koltukta oturarak uyudum. Çok geçmiş olsun.