atlaassmomy Merhaba anneler 9 aylık bebeğim var ve emziriyorum ne kullanabilirim yada ne iyi gelir önerileriniz var ise çok sevinirim teşekkürler
elisa2705 atlaassmomy Emzirirken de kullanabilceginiz süte geçmeye ilaçlar var doktorlar veriyor zaten ben ilaç kullanmayınca iyileşemiyorum şahsen geçmiş olsun sizede
umayim54 atlaassmomy yaa bizde ailece grip olduk ıhlamur içtim faydasını görmedim eltim umca damla önerdi emzirirken iciliyormus ondan alcam bugün inşallah faydasını görürüm