Ayaskubra Sizin yediğiniz içtiğinizden de geçmiş olabilir ama sezeryan doğamların genelinde bebekler gazlı oluyor. Bağırsakları bi dönem sıkıntılı oluyor, normal doğum yaparken çıkacağı alandan bir şey alıyorlarmış ama sezeryan olduğu için vajinal yollu çıkmadığından onu alamıyor ve dediğim gibi bir süre bu sıkıntıyı yaşayacaksınız. Kendinizi sorumlu tutmayın, tabiki dikkat ederek özellikle bol bol su için protein ve yeşillik ağırlıklı beslenin 🙏süt yapacak şeyler tüketin piyasada da farklı içeriklerde içecekler bulunuyor onlardan temin edin. Çok gaz sorunu Yaşar ve bebeğiniz kabıza doğru giderse mutlaka bir hekime gösterin damlalar var onun kontrolü altında verin, geçmiş olsun🐣