aysem1205 şuan 8.gündeyiz. Melodi uykudan alıyorum.4900tl. Ve şimdilik çok iyi gidiyor. Önceden ayağımda sallıyordum bıraktığım gibi uyanıyordu şimdi yatağına koyuyorum biraz konuşuyor filan en sonra iki pışpış diyorum (temas bile yok) uyuyor ve gündüz uykularımız arada bölünse de hemen dalıyor ve 1.5 saat uyuyor gece de sadece rüya öğünü yaptırıyorum onun dışında hiç uyanmıyor sabah 7ye kadar