duyguaksoy uyku rutinlerimiz var bebeğim 10,5 aylık ve inanın doğduğundan beri yapmadığım şey kalmadı ama yok uykusuz bir bebek bir kere bile adam akıllı yatıp uyuduğumuzu bilmem doğumdan beri zombi gibi geziyorum uykusuzluktan artık ne yapacağımı şaşırdım. Uyku eğitimi bana pahalı geliyor açıkçası bütçemi zorlayacak bir para ama ne yapacağımı şaşırırm artık bende. Uyku hijyeni sağlıyorum rutinlerimiz var uykuya geçiyor da onda da sorun yok ama uykunun devamı yok. Uyuduktan 20 dk sonra uyanmaları başlıyor ve her yarım saatte bi uyanıyo emmek istiyo tekrar sallanmak istiyo kolay kolay geri dalamıyor