Oğlum şuan 2.5 yaşında ve hiçbir zaman ataklar bitmiyor ve evet 4. Ay atağı artık büyüme atakları olduğu için biraz zorluyor ama 1 2 hafta sabretmek gerekiyor sabaha kadar meme de uyuduğunu ve 3 gün uyumadığımı bilirim tabi herkes için zor geçecek diye birşey yok üzmek istemem sizi ama biraz sabır bu dönemlerde