Omerasaf38 Sağ yumurtalığı inmedi bebeğimin 5 aylığız biz örümceğe binmemizde yada kanguruya bindirmem de bir sakınca olur mu acaba bu ay doktor kontrolüne gitmedim bilgili anneler görür umarım 🤞
Sundayslience Omerasaf38 kesinlikle çok zararlı asla tavsiye etmiyorum. Aynı durumu yaşamış biri olarak söylüyorum; bu işin piri çocuk doktoru değil çocuk cerrahlarıdır. İlk 6 ay bekleyin ardından bir çocuk cerrahına götürün.
Rzlgln Alisvezehra bilmem ikisinin de aynı olması lazım değil mi ? Hatta ileride çocuğu olmaz diyorlar ikisi aynı olmazsa🤷♀️
Alisvezehra Rzlgln öyle çok fark yok ama sanki biri yukarıda biri aşağıda duruyor kız benimde kafam karıştı ama öyle olduğunu düşünüyorum 🤷
Omerasaf38 Rzlgln bizde aynı 5 bitti işte bakalım nisan da kontrol e gideceğiz ordan da cerrahiye giderim sünnetle aynı anda cıkar ikisi de insallah. 🙏