Öncelikle çok geçmiş olsun. İz kalma konusunu bilmiyorum ama kalmasın diye kantaron yağı öneririm. Hem doğal hem de gerçekten işe yarıyor. Benim dövmemi silerken defalarca hatalı işlemden kolumu yaktılar sadece kantaron kullanmama rağmen söylemediğimde kimse fark etmiyor bile. Ayrıca hamileliğimde de çatlak için düzensiz kullanmama rağmen çok az bir deforme oldu. O yüzden kesinlikle önerimdir. Düzenli bir şekilde kullandığınızda fark olacaktır.