Hatiiceuucar kbr_33 bizde 3 aylığız bugün rota ve menenjit olduk aşıdan sonra ve takip eden 6 saatte bir calpol verdim ateşi çıktı şuan ateşli yine de takipteyim
kbr_33 seval868_ geçmiş olsun, bende haftaya üç aylık oluyoruz o zaman yaptırayım diyorum. Hangi markaları yaptırdınız aşı olarak memenjit ve rota
seval868_ kbr_33 nimenrix veya bexora ikisinden biri ateş yapıyor bilgin olsun gitmeden önce calpol verebilirsin yoksa doktor veriyor zaten hastanede ama istersen sen önceden ver 😊