oyoyoyyedibeni şeker aşerme olayı aslında vücudunu yeterli beslemediğin için gerçekleşiyor. Keşke bunu daha erkenden fark etseydim diyorum. Ben tatlı bağımlısıydım, geçenlerde etçil keto beslenmeye geçtim ve kendime inanamadım. Bir süre sonra hiç acıkmadım, şeker aşermedim, enerjim düşmedi, çok daha rahat uyanmaya başladım. Bu denli sert bir diyet şart değil herkes için, rafine şekeri kesmek bile büyük değişim yaratıyor vücutta