Ntugba [bilinmeyen] çok şükür canım baka lim pazartesi kontrolü var kalça için ve kilo için inşalalh iyi çıkar
Gzmkaya Zmrasevgi bizde çektiricez basıl birşey bilmiyorum çekilince hemen sonuç çıkıyormı o anda sonra cocuk dr namı gosterıyorsunuz ortopediden randevu aldırmadılar çünkü cocuk doktorundan aldırdılar o bakıcak sanmıştım
Meryem_ Bu artik cogu bebekte duydugum bisey....benim kizim 4 ay cift bez kullandi bu sebebten dolayi sonra gecti...yegenimde ayni sekilde oda düzeldi....doktorun dediklerin aksatmazsaniz hicbirsey olmaz Allahin izniyle üzmeyin kendinizi. Iki sayi birebir olmayabiliyo illa oynuyo arada sayi
Elifcik Meryem_ inşallah bizim de düzelir şimdi iki aylığız 3 gündür fln çift bez kullanıyorum birde uyurken bacağının arasına küçük battaniye koyuyorum
Meryem_ Elifcik düzelir insallah icini ferah tut.doktor sag taraf 67/68 yazmis sol ise 65/ 68 yazmis yani ayni olmasi gerekmiyo diye düsünüyorum tabi asa yukari ayni olmasi gerekiyo öyle fazla fark olmadan. cikarabilirsin dedi bezi bize.üzme kendini