Kızım 2. sınıf bugün görüştüm erken kayıt için 65.000 TL söylediler ama kendi sitesine bakıyorum böyle bir şey paylaşmışlar 35.000 TL diye kızlar bana neden o çok söylediler anlamadım cumartesileri 13:00 15:30 ilk ayın başlarında da iki ders vereceklermiş her ayın başında bir de yaz kampı ağustosta başlıyor dediler kafam karıştı açıkçası ben derslerine yardımcı olsun diye göndermek istiyorum perşembe günü görüşmemizin nelere dikkat etmeliyim bu broşürü de sormam gerekiyor değil mi? Bacılarım bir el atın 🌸