Kızlar selam, 9bucuk aylık kizim 1 haftadır öksürüyor, 3 gun önce ateşlendi dr a götürdük calpol verdim prospan verdi o da daha çok öksürttü gerçi amaci o ama, böyle hırıltılı nir öksürüğü var evde yapabileceğim birseyler var mıdır? Siz neler yapıyorsunuz?