Bebeğim 3.5 aylık doğduğunda sütüm azdı bol bol emzirmeye çalıştım idrarında kan vardı doktor mamayla besle önce sutunu ver dedi neyse meme mama devam ediyorduk bir ara sütüm de güzel artmaya başlamıştı gün içinde tamamen doyurmasa da emiyordu sonra ret başladı uzun zamandır sadece uyku sersemi emiyordu ama sütüm git gide azaldı sağım yapıyordum önce 70 CC lerde sagdim gecenlerde 50 CC bugün de acuranin sağım makinesini aldık 20 CC zor çıktı napicam bu çocuk hiç anne sütü alamıyor bağışıklığı zayıf kalır diye korkuyorum nasıl artar artacak gibi de değil sanki bestlak damla kullanıyorum emziren anne çayı içiyorum hippin ama fayda etmiyor bişey