womanmom15 Benim eşim de sizin gibi kendini durduramadı. Diyetisyene götürdüm. Yemekleri hep özel pişirdim ama hiçbir şekilde uymadı. En sonunda insülin direnci tabi ki çok yüksek çıktı. Doktor ilaç başladı. Şimdi sabah akşam şeker ilacı kullanıyor. Üstelik daha 37 yaşında. Yani bence bu durum ciddi irade istiyor yanlış anlamayın beni ama. Diyetisyen kontrolünde uyarsanız dikkat ederseniz bir tık spor ya da yürüyüş yapabilirseniz sizin için çok iyi olur. Kendinize bir siz yardım edebilirsiniz inanın. Şu zamanda sağ gözün sol göze faydası yok. Yapamıyorum iradem zayıf kendime engel olamıyorum sadece bahane. Evladınız için kendinize iyi bakacaksınız. Başka seçeneğiniz yok gibi görünüyor. Şeker ilacı da bu arada çözüm değil. Dikkat etmeniz yine o şeker yine yükseliyor. Doktor benim eşime bu gidişle insülin başlarız demişti. Korkutma amaçlı da değil ciddi şekeri yüksek olduğu için. Şimdi hem diyetisyeni dinleniyor, hem spor yapıyor. Bizim insanımız yumurta kapıya dayanmadan ne işin ciddiyetini anlıyor ne de harekete geçiyor. Motivasyon videoları izleyin bu süreçte bol bol faydası olur. Sevgiler🍁