Eslina-20 biz turkler mıc mıc oldugumuz surece zaten bu vakalar cogalacak.mesela 3 kere opmezsek birbirimizi arkamizdan aglar! Vermeyin kimsenin eline arkadasim.kimseyi kabul etmeyin.dunyada pandemi ilan edildi.ulusal salgin var.siz halen akraba es dost virt zirt dusunuyosunuz.vermeyin kimsenin kucagina, opturmeyin.en yakinlariniz disinda misafir kabul etmeyin.kusen kussun.bircok kisi bu olayi hafife alsa da kimse evladinizdan ve sizden onemli degil…