Bebeğim 4 ay 7 günlük doğum kilosu 3450 gr. Normalde her ay 700-900 gram arası alır bu ay 500 gram almış şu an kilosu 6200 gram. Kilo aldın diye de bir ay sonra dk gıdaya başlatmayı düşünüyorum doktorumuzla görüşeceğim. Bu durumda olan var mı acaba? Yanlış mı düşünüyorum ,bebeğimin üstüne fazla mı düşüyorum acaba