Mce Ütü alicam öneri istiyorum marka olarak karar verdim Philips istiyorum ama model bilmiyorum bir de kazanlı ütü mü buharlı ütü mü?
onaytugba Mce phılıps kazanlı ütü kullanıyorum ben tavsiye etmem. Kırışıkları kolay açmıyor baya uğraşıyorsunuz yine olmuyor.
nurzeyd06 Mce philips buhar kazanlı kullanıyorum çook memnunum başta kazanlı zor ısınıyo alma falan dediler ama iyi ki almışım kazanlıya alışınca diğerleri zor geliyor benimki PHİLİPS HI5918 buhar kazanlı trendyola yazarsan çıkar
Mce nurzeyd06 çok teşekkür ederim. Ne kadar sürede ısınıyor? Bir de kazanlilarda tuş yok falan diyorlar ayarlaması zor diye sizinki nasıl?
onaytugba Mce bende daha iyi olduğunu düşünüyordum. Phılıps 5914/30 2400 watt bunu almayın derim. Belki daha üst modeller iyi olabilir.