Peros kullanıyorum gayet güzel hele de beyazlar için olanının kokusu bana daha yoğun geldi ve kalıcı da siyahlar için olanın kokusu pek kalmıyor bizde belki çok olduğundandır beyazlar siyahlara nazaran daha az renkliler için olanından da memnunum ben bime 200 tlye geldiği zaman almıştım bana baya mantıklı geldi elimde ki bütün deterjanlar bittince kapsüle geçmek mantıklı geliyoe tabi ucuza denk gelinirse