Sevgili anneler, bacılar, kardeşlerim, Romalılar.
16 aydır yemek seçmeyen bebe kahvaltıda yumurta ve peynir yemez oldu iki haftadır. Denemediğim pişirme yöntemi kalmadı. Peynirli, mantarlı, domatesli, biberli, kıymalı aklınıza gelecek her türlü yumurta tarifini denedim. Ya başını çeviriyor ya da ağzına bir lokma alıp midesini bulandırıyor. Peynir çeşitlerini de ağzına sürmüyor şu sıralar. Pankeklerine, çorbasına terbiye olarak vs. yumurta ekliyorum ama yeterli gelmiyordur diye düşünüyorum her gün bir yumurta mutlaka tüketmeli bebekler. 🥺 Peynir hadi neyse kefir ve yoğurtla telafi edilebilir ama yumurta. 🥺 Kahvaltısını da uyandıktan yaklaşık 1.5-2 saat sonra yaptırıyorum ki acıksın yesin diye ama nafile.
Aynı deneyimi yaşayanlar nasıl bir yol izlediniz? Bir süre bırakayım mı yumurta denemeyi ne yapayım?