Betulmeyra Merhaba benim anne kartım vardıı ancak kızım 4 yaşını doldurdugunda bitti sonra kızım 2 ay sonra dogduu şuan tekrar yeniletmeme gerek varmıı nasıl yapıcam
Betulmeyra yavruaslanlar bn 153 ü aradım ancak en yakın 153 noktasına gitmeniz gerekiyor diyip yapmadılar