13 aylik oglun benim de. 12.ayda bizde de babildamaydi. Herseye dede diyordu. Uyku gecitlerinde hala babildama devam ediyor. Ama 13.ayda degisimler basladi sanki. Bidi bidi konussuyor. Bizim gibi konusyo sanki ama anlasilmiyor. Yeni yeni gel gel diyor. Kiz gorunce kizz diyor. Anne demiyio te once kiz demesi de ne bileyim 😅 bide kedi gorunce pisi yapiyor. ben de 12.ayda size benzer post acmistim. Ama bir ayda bile gozle gorulur fark yaraniyor.