İyi akşamlar arkadaşlar 5 yaşında bir oğlum var anaokula gidiyor evdeki 4 aylık bebeğim de sürekli hasta oluyor 2 gün sadece geceleri öksürüyordu bugün de gündüz de öksürmeye başladı yarın hastaneye götüreceğim ama merak ediyorum nasıl bir tedavi uygular daha önce hastaneyede yattı bronşitten şimdi de çok korkuyorum en ufak hastalığında acaba hastane mi yatacak diye ağlıyorum fikri olan var mı y