Ladybugs Kızlar yarın doğuma giriyorum çok heyecanlı ve stresliyim 2. Bebeğim rahat olurum diye düşünüyordum ama öyle değilmiş arkada çocuğumu bırakmak da koyuyor geceleri uyuyamıyorum günlerdir bugün nasıl geçecek bilmiyorum ilkinde panik yapmıştım genel anestezi oldum ama bu kez korksam da Spinal istiyorum Spinal olanlar tecrübelerini yazarsa sevinirim yine olsa Spinal olur musunuz mesela ? umarım sağ sağlim çıkıp evimize döneriz dualarınızı bekliyorum
ekimim Ladybugs ilk doğumum spinal anastezi ile oldum benide çok korkuttular iğne çok ağrıtıyor vs ama hiç denilen kadar olmadı hiç ağrı olmadı neredeyse korku vardı o an ayık olmak hissetmek ama çok rahat ilerledi herşey hemen ayaklandım yani doğumdan sonra 5 6 saat ayaklarımı hissetmedim sadece onun dışında çok pozitif bi doğum oldu benimkisi inşallah sizinkide rahat kolay geçer hayırlı olsun şimdiden
alparslan38 Ladybugs 2 çocuğumda spinal oldu yine olsa yine onu seçerdim evet ilk çocuğu arkada bırakmaz zor geliyor ama iyi bakacak biri varsa endişelenmeyin bnm bakacak kimsem yoktu eşimle kızım beraber durdular ameliyattan çıkınca kaç saat bilmiyorum bekledikten sonra ilk yürüyüşü yaptım o ilk ayağa kalkış biraz zor sonrası kolay merak etme bidaha hiç oturmadm nerdeyse kızıma bakacak kimse olmadığı için bn bı gece yatıp çıktım ertesi gün eve gelip ev işlerini yaptım kızıma çorba yaptm Allah yardım etti Rabbim seninde yardımcın olsun
defnedilej Ladybugs bebeğini sağlıcakla kucağına al canım.ben spinall oldum .fakat biraz panik ve heyecanlı bir karakterim var.kndim hemşire olmama rağmen kendi ameliyatımda soğuk kanlı olamadm.bu yüzden hafif sedasyon istedim .birazcık uyuttular.gözlerimi açtığımda bebeğin doğdu dediler üstü bile güydirilmişti.hiç stres olmadım inşallah ikinci amaliyatımda iyi geçer.amaliyat sonrası kahve ve su içmelisin baş ağrısı olmaması için.
Ladybugs defnedilej sizde sağlıkla kucağınıza alın arkada çocuk bırakmak çok zor evet ama geçecek Allah başka dert vermesin diye teselli oluyorum 🙏🙏🙏 bu arada spinalde kıpırdarsam diye korkuyorum felç ihtimali filan var mı Allah korusun
defnedilej Ladybugs bende gebe olduğumu öğrendim plansız bir şekilde umarım herşey yolunda gider.kızıma çok üzülüyorum inşallah onu ihmal etmem.şimdiden ameliyata giderken onu nasıl bırakacağım düşünüyorum
defnedilej Ladybugs amin inşallah canımmm.Korkmayın zaten onlar girdiğinde kıpırdayamıyorsunuz bende öyle bir durum olmadı.insam korkudan kıpırdayamıyor zatn çok hızlı yapılıyor.aklınıza felç vs getirmeyin .onlar en kötü komplikasyonlar allah korusun
TulayGeriDon Ladybugs sağlıcakla kavus bebeğine inşallah. Hiç korkma bende korktum böğüre böğüre ağlayarak spinal oldum ama hiç hissetmedim korktuğum gibi degildi. Anın tadını çıkar. Sağlıkla gelsin inşallah 🌸
Minniemouse12131415 Bende ilkinde genel olmuştum, ikincisinde doktorum spinal yapalım, gerek yok genele dedi, çok korktuğumu söylesemde inan bana dedi, ona güvendim, spinal oldu, çok şükür ne ağrı ne bişey 🙏🏼 iyiki spinal yaptırmışım
yavruaslanlar Ladybugs ikisini spinal yaptım çok rahat geçti hiç düşünme kuzum evet arkada bir bebeği bırakmak çok zor oluyor benim kızım da o zamanlar 4:30 yaşındaydı çok ağlamıştım