caniminikizleri Kizlar kurutma makinesini çamaşır makinesi uzerine acaba nasıl kurulum yapıyorlar kullananlar yazabilir mi bazı yerlerde çamaşır makinesi üstünü delip öyle kurulum oluyor diye okudum da acaba doğru mu 🤔
cilginhatun2 caniminikizleri onun aparati var o sekilde montaj yapilir fakat ayri yerde montaj yaptirmak daha iyi benim camasir makinem banyoda kurutma balkonda
Tatlican caniminikizleri Bizimkilerin markası farklı. Oyüzden makinanın üzerine raf yapıp rafa koyduk. Aynı marka olunca üst üste koyuyorlar.
caniminikizleri cilginhatun2 valla canım nereye kurdurayım her yer dolu en uygun makine üstü var ama aparat takarken camasır makinesi üst kapak deliyorlar diye duydum ondan sordum camasr makinem de banyoda
xbeyza_ caniminikizleri servisi arayınca soruyor makine üstü mü yere mi diye. Makine ustu ise makine rengini markasını falan soruyor. Aparatı servis getirmişti ücretsizdi. Nasıl taktılar bilmiyorum ama delme falan yok yani yanlardan kemer gibi biseylet var onlarla falna biseyker yapıyorlar sanırım görmedim ben kurarken
Tuuggccee caniminikizleri daha yenı aldık bız kurutma makınasnı camasr makınesnn ustune koydurduk araya aparat takıldı delme vesaıre olmadı
saramina @caniminikizleri 1.5 ay önce aldık kurutmayı makinenin üzerine koyduk aparatı var zaten halatlarla sıkıca bağlıyorlar çamaşır makinesine kurutmanın ayaklarını aparata takıyorlar çok sağlam oluyor delmeye gerek bile yok bizim aparatın kenarlarında 2 delik var ama delmediler şayet delselerdi asla kabul etmezdım
Tatlican caniminikizleri Bu düz tahta ama sağlam birşey . Mutfak dolabı yapan yerden yada mobilya yapan yerden almıltır eşim.
Tatlican caniminikizleri Bak alt kısmında ince tahta var iki duvara onları monte ettiler sonra büyük tahtayı direk üzerine koydular.
caniminikizleri betul97_ anladım valla böyle ne kadar doğru olur bilmiyorum aparat olsada üstüne biniyor dolap olmuş olsa daha iyi olur gibi sanki