Oğlum 17 aylık artık yavaştan bıraktırsam mı diyorum bidaki ay dr kontrolümüz var o zmaan dr soracağım ama sizler ne zaman bıraktırdınız bir de mamayı bırakınca ek gıda istediği yemesi artan oldu bizimde iştah bi geliyor gidiyor aslında çok mama da almıyor gündüz tek uyku öncesi 90 cc bide gece uykusu öncesi 150-180 cc gece beslenmesi yok ama akşam 20.00 da içtiği mamayla sabah 8-8.30 ara yine kahvaltı yapmaz