1 aylık oğlum var.Hiç kendimi ikinci çocuga hazır hissetmiyorum.Bebeğimede kıyamıyorum.
Spiral en iyi çözüm gibi geliyor ama onada korkuyorum.Nasıl yapılıyor ağrı çok fazla oluyormu.
Özelde yaptırsam farkı olurmu bide doğumdan kaç gün sonra yaptırılır.
Tecrübesi olan anlatabilirmi
Yada en garanti korunma yöntemi önerirmisiniz